dimanche 15 juin 2008

Sun, sea and beach

Le reste de mes journées nous les avons passé sur les plages parmi les plus populaires..Santa monica, newport beach ... On s'est fait dorer comme jamais lol
Nous sommes allés faire du kayak dans le port de Newport beach. Le port était vrm très grand et à l'intérieur se trouvait l'île de balboa ou on y retrouvait de riche demeure d'été. Ces magnifiques maisons possédaient tous leur propre quai avec le beau voilier ou yatch!!


















Nous avons passé quelques unes de nos soirées à ce jolie parc! LEs arbres etaient immenses et au grand plaisir de mon ami il y avait des tonnes de canards







Dusky et moi dans un resto italien


la soeur de dusky vraiment tres gentille

OLala une semaine cest vite passé...jmennuie deja de la californie et de ses occupants dison ahah

3 commentaires:

Anonyme a dit…

I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you make this website yourself or did you hire someone to do it for you?
Plz respond as I'm looking to create my own blog and would like to know where u got this from. thanks

My homepage ... sports

Anonyme a dit…

Howdy. I'm sorry to hassle you but I happened to run across your blogging site and discovered you are using the exact same theme as me. The only issue is on my site, I'm struggling to get the theme
looking like yours. Would you mind emailing me at: morganlambert@arcor.
de so I can get this figured out. By the way I've bookmarked your site: http://www.blogger.com/comment.g?blogID=6089936171624766294&postID=8074312570219611791 and will certainly be visiting frequently. Thanks!!

Also visit my web site - traka
my site: traka

Anonyme a dit…

Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you
relied on the video to make your point. You definitely know what youre talking about, why throw away your intelligence on just posting videos to
your site when you could be giving us something
informative to read?

my blog post ... oprema
my website > pvc